Yhteystiedot

Movember -kampanja ^

Movember

Olemme vastanneet Movemberin Suomen viestinnästä ja PR-toiminnasta vuodesta 2012. Kun tartuimme tehtävään, melko harva tunsi Movemberin nimeltä. Parhaimmat osasivat sanoa, ”ai niin, se viiksijuttu”. Tänä päivänä Movemberin tunnettuus on kattava. Erityisesti meitä ilahduttaa, että suomalaiset tietävät jo sen, ettei kyseessä ole ainoastaan hauska heittäytyminen, vaan aito hyväntekeväisyyskampanja, jonka avulla eturauhassyöpä nujerretaan.

Olemme olleet tekemässä huimaa kasvutarinaa, jossa olemme hyödyntäneet verkostojamme sekä osaamistamme viestinnässä ja puheenaiheitten luojana. Kampanjan kolmena ensimmäisenä vuotena 2009-2011 Movember keräsi yhteensä 146.000 euroa. TWK Enterprisen ollessa mukana vuosina 2012 ja 2013 tulos on ollut yhteensä 711.000 euroa.

Meillä on ilo jatkaa työskentelyä Movemberin ja iloisten Mo Broiden ja Mo Sistojen kanssa.