Pepsi Max
Mestareiden liigan pokaali

Pepsi Max on UEFAn Mestareiden Liigan kumppani. Miettiessään kumppanuuden hyödyntämistä se sai ajatuksen tuoda ikoninen mestaruuspokaali Suomeen näytille. Kun UEFAlta oli saatu vihreää valoa hankkeelle, alkoi mietintä, miten Pepsi Maxille ja isokorvaisen pokaalin vierailulle saadaan maksimaalinen huomioarvo. Tähän tehtävään napattiin TWK Enterprise.

Tehtävänjako muodostui selkeäksi. Pepsi Max / Hartwall huolehti yhteyksistä UEFAan ja johti operaatiota, Ramson huolehti fasiliteeteista ja käytännön operatiivisesta toiminnasta ja TWK Enterprise jalkapallosisällöstä sekä viestinnästä. Yhteistoiminta oli saumatonta ja sujuvaa koko hankkeen ajan. Projekti toteutettiin elokuun alussa 2019.

Yleisötapahtumapaikaksi valikoitui Kampin kauppakeskus, jossa halukkaille tarjottiin mahdollisuus saada itsensä valokuvatuksi pokaalin kanssa. Tämä mahdollisuus on jo yksissään houkutteleva, mutta riittäisikö se tuomaan väkeä paikalle? Ylittäisikö pokaalivierailu yksinään uutiskynnyksen?

Image

TWK Enterprise laati konseptin huomioarvon ja vetovoiman takaamiseksi; tilaisuuteen 100 % sopiva ainutlaatuinen kiinnostava sisältö. Sisältö, jota kukaan muu kuin TWK Enterprise ei pystyisi toteuttamaan.

Kaksi suomalaista ovat olleet läheisissä tekemisissä Mestareiden Liigan pokaalin kanssa; Jari Litmanen ja Sami Hyypiä ovat ainoat suomalaiset seurajoukkueiden kauneimman ja kuuluisimman kilpailun voittajat. Tiimiä täydensi Mestareiden Liigan Suomen televisointien pääasiantuntija Huuhkajalegenda Petri Pasanen. Litmanen, Hyypiä ja Pasanen olivat kukin vuorollaan lavalla jalkapalloselostaja Kim Kallströmin haastateltavana ja sen jälkeen pokaalin vieressä yhteiskuvissa halukkaiden kanssa.

Image
Image

Tapahtuma oli menestys. Taukoamaton jono
ulottui välillä ulos asti. Tähtivieraitten
haastattelujet toivat tapahtumaan ympärille
hyvähenkisen tungoksen.

Meillä oli kiistatta todella kiinnostava sisältö
ylimpine jalkapallotähtineen. Meille tämä ei
riittänyt, vaan tapahtumasta on osattava viestiä
kiinnostavalla tavalla. Myös tässä onnistuimme,
ja tapahtuma sai erinomaisen ja
poikkeuksellisen laajan huomioarvon mediassa
sekä ennen tilaisuutta että sen jälkeen. Yhtenä
avaimena tähän oli suunnittelemamme yhteistyö
Mestareiden Liigan suomen kodin Cmoren
/MTV:n kanssa. Toteutus sisälsi mm. Sami
Hyypiän ja pokaalin vierailun MTV:n Huomenta
Suomessa.

Image

Jaa: